Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Εδώ γελάτε!!


*Μόνη στο σπίτι* *Η μαμά μου στέλνει μηνύματα*
Μαμά: Για δες, έκλασα την πίσω πόρτα;
Εγώ:...
Μαμά:*έκλασα
Εγώ:μμ..;;
Mαμά: *έκλασα
Mαμά: *έκλασα
Μαμά: TΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ!! ΕΝΝΟΩ ΕΚΛΑΣΑ!
Εγώ:LOL...Εννοείς *έκλεισα;
Μαμά:Ναι -.-


(Μιλώντας με μία 10χρονη)
Αυτή: Ξέρεις το κορίτσι από το i-carly;
Εγώ: Την Μέγκαν εννοείς;
Αυτή: Όχι, την Κάρλυ.
Εγώ: Όχι είναι η Μέγκαν.


"Αχ μισώ την ζωή μου" είπε ένα 15χρονο κορίτσι όπως έβαζε το στενό της τζιν και έδενε τα μακριά ξανθά μαλλιά της αλογουρά. Στη συνέχεια, την πήγε σπίτι της το τέλειο αγόρι της. Το σπίτι της ήταν το αρχοντικό της ιστορίας με πισίνα και γήπεδο τέννις. Μετά μπήκε στο γιγάντιο δωμάτιό της και ξάπλωσε στο πριγκιπικό κρεβάτι της με το λευκό χνουδοτό κουταβάκι της και έστειλε μήνυμα σε 5 φίλους της να πάνε στο εμπορικό με το νέο της λαμποργκίνι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: